تعمیر دستگاه همو سیلر خون

تعمیر دستگاه همو سیلر خون

تعمیر دستگاه همو سیلر خون – تعمیر تجهیزات پزشکی و درمانی در کلینیک تخصصی Digi-board زیر نظر کارشناسان مجرب صورت می گیرد.

دستگاه همو سیلر خون

دستگاه همو سیلر خون به طور خودکار  لوله کیسه خون را می بندد. از این دستگاه در صنعت پزشکی ، مراکز دیالیز و اهدای خون به فراوانی استفاده می شود . برخی از دستگاه های هموسیلر خون مجهز به یک صفحه نمایش LCD می باشند که اطلاعاتی نظیر : وزن کیسه های خون ، تراز سانتربفیوژ جهت بانک خون و… را نمایش می دهد.

در دستگاه همو سیلر خون از امواج الکترومغناطیس جهت دوخت کیسه های خون به کار می رود . این دستگاه   درز ها و شکاف های موجود در کیسه های خون را می دوزد.

نحوه عملکرد دستگاه هموسیلر خون

در دستگاه هموسیلر خون ، امواج با ولتاژ بالا به سطح کیسه خون برخورد می کنند و سرعت برخورد مولکول ها را افزایش  می دهند که این امر باعث افزایش حرارت و در نتیجه دو لبه کیسه خون به یک دیگر متصل می شوند. لازم به ذکر است که این تغییرات دمایی به هیچ وجه موجب تغییر در ماهیت خون نمی گردد.

دستگاه همو سیلر خون برند  SEALmatic M

دستگاه هموسیلر خون برند SEALmatic M ، بسیار سبک ، ظریف ، کاربردی و محکم می باشد که قطر لوله کیسه خون از ۲.۵ میلی متر تا ۶ میلی متر را آب بندی و سیلر می کند و مدت زمان این فرایند ۱ تا ۳ ثانیه طول می کشد.دستگاه هموسیلر SEALmatic M ، از نظر ابعاد دارای طول ۳۹۶ میلی متر ، عرض ۶۰ میلی متر و ارتفاع ۲۵۰ میلی متر است همچنین ولتاژ ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت و فرکانس ۵۰ تا ۶۰ هرتز  را پشتیبانی می کند

از مزایای SEALmatic M می توان به مصرف برق بسیار پایین ، مدت زمان کوتاه برای آب بندی یک لوله ، تنظیم خودکار زمان آب بندی بسته به ضخامت لوله، وزن کم و  تکنولوژی همو لیز کم می باشد.

دستگاه هموسیلر پرتابل Portable

دستگاه هموسیلر خون پرتابل ( قابل حمل) ،  به خاطر باتری قابل شارژ در موقعیت هایی که محدودیت مکانی و برق وجود دارد بسیار به کار می رود.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *